جعفر فرجی
دانشجوی دکتری مدیریت راهبردی
جعفر فرجی
دانشجوی دکتری مدیریت راهبردی

مطالب بلاگ

ضرورت حضور جریان های انقلابی در عرصه های اجتماعی

2 مهر 1398 دست نوشته ها
ضرورت حضور جریان های انقلابی در عرصه های اجتماعی

در ادامه مباحث پیرامون ضرورت حضور جریان های انقلابی در عرصه های اجتماعی و بعد از بحث در خصوص کسب و کار و ورزش همگانی در ابتدا سخنان رهبر انقلاب را پیرامون اهمیت ورزش قهرمانی ببینیم:
#ورزش_قهرمانی در واقع موتور حرکت ورزش همگانی است و میتوان با ورزش قهرمانی کاری کرد که ورزش همگانی رائج شود.

من از طرفداران ورزش قهرمانیام؛ یعنی من بر خلاف یک حرفی که گفته میشد آقا! ورزش قهرمانی چیست؛ بنده گفتم که نه، ورزش قهرمانی لازم است. ورزش قهرمانی در واقع نخبه‌پرورىِ در باب ورزش است؛ این میشود یک قله؛ تا قله نباشد، دامنه نیست. وقتی یک قله درست شد، آن وقت دامنه – یعنی ورزش عمومی – شکل خواهد گرفت.

ورزشکار قهرمانِ ما که در عرصه یی از عرصه های ورزش حضور پیدا می کند و چشمهایی را در سرتاسر دنیا به سوی خود جلب می کند، در واقع ترجمه یی است از احساسات ملی و #هویت اسلامی کشور و ملت ما؛ هرچه در این زمینه ها تلاش کنید، تلاشِ باارزشی کرده اید.
رهبر انقلاب

یکی از بهترین ابزارهایی که مدیران ملی، محلی وشهری می توانتد شادابی و #نشاط و ایجاد حس هویت در یک منطقه را ایجاد کنند تمرکز بر پرورش وگرامیداشت نخبگان آن منطقه است وقهرمانان ورزشی بدلیل انس بیشتر مردم در جایگاه بالاتری به نسبت نخبگان دیگرهستند.
می شود با سرمایه گذاری اندک کاری کرد مردم به شهر و دیارشان افتخار کنند وحس کنند یک خانواده هستند وبیشتر از قبل برای پیشرفت شهرشان احساس همدلی جمعی و مسئولیت کنند واین با ورزش قهرمانی وتیم های محلی ممکن است.
احساس برد مشترک،احساس افتخار مشترک، گریه های مشترک و…از یک شهر یک خانواده منسجم می سازد.
جریان مجموعه های مردمی انقلابی نیز باید درمناطق خود وقت ویژه برای نگهداشت معنوی و روحی و مادی این قهرمانان داشته و #شبکه_سازی #پیشکسوتان و قهرمانان را بصورت جدی دنبال نمایند.

جعفر فرجی و ورزش قهرمانی
جعفر فرجی و ورزش قهرمانی

پینوشت:ری بدلیل غنای بافت و هویت منطقه ای دارای ساختاری منسجم تر از نقاط و محلات دیگر شهر تهران است.
هیات پیشکسوتان بصورت منظم برگزار می شود. بزرگان باستانی کاری چون اساتید مرحوم زاکانی و زارع برای بقیه بزرگتری میکردند و قهرمانانی چون سوریان، اجاقی ، کامرانی، دبیر و ساعی و …حس افتخار وهویت بیشتری به مردم ری داده اند.
در آن زمان به همت مسئولان شهرستان و آقای #فدایی نماینده وقت تیم ریشه دار #راه آهن به ری منتقل شد.
گاهی برد یک تیم یا یک قهرمان منطقه،کار دهها میلیارد طرح و برنامه را برای نشاط منطقه میکند.
امروز هم برادر عزیزم آقای عربی و دوستان شان تیم فوتسال داخل سالن #راگا را به نمایندگی از مردم ری در لیگ برتر گرد هم آورده اند.

برچسب:
یک نظر بنویسید

اسلاید زیر را به سمت چپ بکشانید *