جعفر فرجی
دانشجوی دکتری مدیریت راهبردی
جعفر فرجی
دانشجوی دکتری مدیریت راهبردی

مطالب بلاگ

سه شنبه های مهدوی پنجره ای برای پر کردن ریه های جامعه از آرمانشهر مهدوی

10 خرداد 1399 دست نوشته ها
سه شنبه های مهدوی پنجره ای برای پر کردن ریه های جامعه از آرمانشهر مهدوی

در ادامه اهمیت عرصه های اجتماعی و ضرورت شکل گیری جبهه اجتماعی انقلاب اسلامی امروز یکی از نمونه کارهای تمیز و موفق اجتماعی که توسط برادران عزیزم در موسسه طلوع راه اندازی شد را معرفی میکنم.
روز اولی که رفقای موسسه طلوع و‌ مخصوصا شهید شیرازی از سه شنبه های مهدوی گفتند یک جمله شهید شیرازی در خاطرمان نقش بست که آیا می شود پنج سال بعد در ۳۰۰ نقطه کشور به نام امام زمان سه شنبه های مهدوی برپا شود ؟ او خودش را برای یک کار بلند مدت بی سر و صدا و پنج ساله آماده کرده بود.
گفتن اش راحت است ولی هر هفته برگزاری این کار عزم بالایی میخواست .

سه شنبه های مهدوی موسسه طلوع جعفر فرجی
سه شنبه های مهدوی موسسه طلوع جعفر فرجی پویش مردمی

مردانه ایستاد ، دوازده هفته در سرما و گرما موکب سه شنبه ها را در چهارراه ولیعصر برپا کرد و وقتی هفته دوازدهم را برپا کرد در اردوی جهادی به شهادت رسید. شهادت و خون او برکتی بود که کار پنج ساله را یک شبه محقق کرد . دوستانش در گروههای جهادی در ۴۰۰ نقطه و در میادین شهرهای مختلف به یاد او سه شنبه های مهدوی را برگزار کردند.
سه شنبه های مهدوی بر خلاف کارهای فرهنگی و اجتماعی دیگر مان که حزب اللهی ها فقط در آن دعوت هستند ، در وسط میدان های شهرها، دانشگاه ها، مدرسه ها و وسط مردم برگزار می شود و همه مردم مخاطب هستند. سه شنبه های مهدوی جریان اجتماعی شد که تصویر روزهای اول انقلاب را از نیروهای انقلابی در وسط کلانشهرهای سیاست زده امروزمان به نمایش کشید. متواضع ، مهربان و خادم و در حال خدمت رسانی به هر تیپ و شکلی برای یادآوری امامی که هست و ما در هیاهوی شهرها از او غافل هستیم.

سه شنبه های مهدوی پویش مردمی جعفر فرجی
سه شنبه های مهدوی پویش مردمی جعفر فرجی

سه شنبه های مهدوی وقف و نذر وقت، تخصص ، عمر و مال تک تک ماست.
یکی با آب خنک یا با چایی پذیرایی میکند یکی واکس می زند یکی طبابت رایگان می کند و …
همه می توانند از راننده تاکسی تا معلم تا هر تخصصی چند ساعت از وقت خود را صرف رضایت و سلامت و تبلیغ امام زمان کنند.

پینوشت: موسسه طلوع این حرکت را بدون هیچ پشتوانه و حمایتی و بی سر و صدا و کار رسانه ای جدی بصور مردمی دنبال کرده و امروز الحمدالله در ۶۰۰ نقطه سه شنبه ها برگزار می شود.
برای سال آتی برنامه های جدی برای توسعه کار طراحی شده است.

برچسب:
یک نظر بنویسید

اسلاید زیر را به سمت چپ بکشانید *